Sunday, April 26, 2009

Boring


Adui boring sungguh hari ni. Bangun pagi je tak tau nak buat apa. Buka YM sekali ada Mawar Widuri tengah online. Okla bolehla aku layan cik cute ni sebentar. Mawar Widuri ni antara rakan sekerja aku yang paling cute. Memang bergetah bro. Tapi sayangnya dia dah bertunang dan akan berkahwin bulan 6 tahun ni.

Tengahari tu pula makin bosan. Nak ajak Peja keluar pergi temerloh dia malas pulak. Entah apa entah yang dia buat di rumah tu. Memerap jela yang dia tau. Perut pula makin lapar. So aku msgla budak peja ni ajak makan KFC. Tunggu punya tunggu senyap je budak ni. Hidup ke lagi budak ni?

Petang lagi makin bosan. Puas dah tidur. Dalam pukul 6 aku msg peja tanya jadi tak main badminton. Senyap je. aku msgla sekali lagi. Pun masih senyap. Aku pun buatlah anggapan dia tak nak main ni. Tak pun tengah membuta. Aku pun start enjin motor yang tak pernah dihidupkan lagi hari ni. Niat tu nak pergi hantar basuh. Malas nak basuh motor ni. Sekali tempat yang aku target nak basuh tu tu tutup daa. Rondala tempat yang lagi satu. Aku tengok sunyi je tempat tu siap ramai orang berlepak lagi. Tapi kereta yang nak dibasuh takde. Ah seganlah aku macam ni. Cancellah. Maybe sebab dah lewat sangat waktu tu. Dah pukul 6.30 pun. hari ni pulak hari sabtu.

Malam tu pula ajak peja keluar makan. Nasib baik balas pulak mamat ni. Pergilah makan kat kedai makan Tasnim yang biasa kami lepak tu. Peja sedap je melantak nasi goreng ayam. Aku pula nak diet la malam ni. Tak nak makan nasi. So aku orderla Mee Hailam. Layan bro kedai ni. pinggan besar macam pinggan hotel. Dalam pukul 10.30 orang call aku ajak berperang. Cis pantang keturunan nenek moyang aku kalau orang ajak berperang aku tolak. Berani sangat dia ni. Aku pun jawab "Ko tunggu situ, jap lagi aku sampai. Ingat aku takut ke?". Nak tau apa yang kami berperang tu? Tunggulah post yang seterusnya. Chaiyok

No comments:

Post a Comment